ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ

ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ

Θεωρούμε ότι μια σειρά από παράγοντες κάνουν το μάθημα τόσο επιτυχημένο σε εμάς. 

  • Τα τμήματα μας είναι ολιγομελή ώστε να δίνουμε ίσες ευκαιρίες στους μαθητές μας και να υπάρχει καλύτερη εποπτεία του μαθήματος από τους διδάσκοντες. 
  • Καθηγητές έμπειροι ξένων φιλολογιών διδάσκουν τους μαθητές μας.
  • Δείχνουμε την ίδια προσοχή σε μαθητές καλούς, μέτριους και αδύναμους και ενισχύουμε το αίσθημα της ισότητας και του αμοιβαίου σεβασμού ανάμεσα στους μαθητές μας. 
  • Στεκόμαστε αρωγοί σε περιπτώσεις μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες ή οικογενειακού ή ψυχολογικού προφίλ που απαιτεί την ιδιαίτερη προσοχή μας.  
  • Στις πρώτες δύο τάξεις διδάσκουμε πέρα από τα βιβλία που αγοράζουν οι μαθητές μας και δικά μας βιβλία γραμματικής που θέτουν τα θεμέλια της Αγγλικής γλώσσας από τα πρώτα στάδια.
  • Κάνουμε όχι 3 όπως συνήθως αλλά 4 ώρες μάθημα από τις Junior τάξεις ως την C για να έχουμε επαρκή χρόνο να καλύψουμε την ύλη αλλά και ενδεχόμενα κενά.
  • Επιλέγουμε βιβλία σύγχρονα και ευχάριστα.
  • Διδάσκουμε χρησιμοποιώντας τον διαδραστικό πίνακα που κάνει το μάθημα ιδιαίτερα ευχάριστο ακόμη και για μαθητές που έχουν μαθησιακές δυσκολίες. 
  • Υπάρχει ψηφιακή πλατφόρμα με ασκήσεις πάνω στην Αγγλική γλώσσα.
  • Στα μικρά επίπεδα γίνεται μάθημα και με τάμπλετ χωρίς αυτό να υποκαθιστά τους διδάσκοντες ή το μάθημα.
  • Στις τάξεις Pre-Junior, A και Β Junior το μάθημα γίνεται και μέσα από τραγούδι, θεατρικό παιχνίδι, ζωγραφική, μίμηση και γενικά μέσα από εργαλεία που κινητοποιούν τις αισθήσεις και διευκολύνουν την μάθηση. 
  • Η γλώσσα παρουσιάζεται μέσα από αυθεντικό οπτι-ακουστικό υλικό.  
  • Δίνουμε έμφαση σε όλες τις πλευρές τις γλώσσας όπως το ακουστικό μέρος, την ομιλία, την κατανόηση του γραπτού ή προφορικού λόγου και φυσικά την γραμματική και το λεξιλόγιο.
  • Στις μικρές τάξεις παρέχουμε γραπτές οδηγίες στους γονείς ως προς το πως θα μπορέσουν να βοηθήσουν τα παιδιά με την μελέτη στο σπίτι. 
  • Στα μεγαλύτερα επίπεδα παρέχουμε και δικές μας σημειώσεις που βοηθούν τους μαθητές μας στην  γραμματική, την έκθεση και τον προφορικό λόγο.
  •  Στις τάξεις των πτυχίων η πολύχρονη εμπειρία μας είναι αυτή που στηρίζει πολλαπλώς τους μαθητές μας με σωστή προετοιμασία, κατάλληλη επιλογή βιβλίων και δυνατότητα επιλογής του πιο κατάλληλου πτυχίου για τον καθένα.
  • Eίναι επιλογή μας να καταγράφουμε συστηματικά την απόδοση των μαθητών μας και να δίνουμε όχι απλά βαθμολογία τριμήνου αλλά ανάλυση των σημείων στην απόδοση ή και συμπεριφορά των μαθητών μας που χρειάζεται βελτίωση.  Έτσι τους παροτρύνουμε να βελτιωθούν στους τομείς που αυτό απαιτείται. 
  • Θεωρούμε πως η απόλυτη ειλικρίνεια απέναντι στον γονέα ή τον κηδεμόνα μπορεί να οδηγήσει σε μια επιτυχημένη συνεργασία ανάμεσα μας. Αντίθετα η “ωραιοποίηση” της εικόνας του μαθητή μπορεί να καλύψει μόνο παροδικά τις αδυναμίες του που θα φανούν αργότερα ενώ μας στερεί την δυνατότητα βελτίωσης του. 
  • Ενθαρρύνουμε και επιβραβεύουμε την θετική συμπεριφορά στην τάξη και κατανοούμε πως ο ρόλος μας δεν είναι μόνο διδακτικός αλλά και ιδιαίτερα παιδαγωγικός.
  • Επικοινωνούμε με τους γονείς όσο αυτό απαιτείται ώστε να προλαμβάνουμε ή να διορθώνουμε δυσάρεστες καταστάσεις. 
  • Πιστεύουμε στη δύναμη της συνεργασίας δασκάλου, γονιού και μαθητή και προσπαθούμε να την ενθαρρύνουμε με κάθε ευκαιρία.